4 Ağustos 2011 Perşembe

Şişmek!

Ayyy fena halde sıkıldım üç beş gündür. İçim şişti. Ne doğru düzgün kitap okuyabiliyorum, ne kendi kendime takılabiliyorum. Cumartesi gününden beri teyzem ve kuzenim anneme tatile geldiler, eee ben de annemin evinde takıldığım için mecburen onların programına dahil oldum ve tabi sıkıldımmm. Alıp başımı gidesim ve dönmeyesim var, yalnız kalasım var kimseyi düşünmeden, dert etmeden.

İlişkiler samimi olmayınca sıkıntı oluyor aslında. Kuzenim bir garip kız, sürekli sigara içip, abuk sabuk konuşuyor. Teyzem tatlı bir insan ama o da kızının sorunlarını çaktırmamak için kendini fena halde kasıyor. Annem kuzenime kızıyor, teyzemi yorduğu, sinir ettiği için ve dönüp hırsını benden çıkarıyor. Garmin aramızda olduğunda mutlu aile tablosu için hepimiz rol kesmeye çalışıyoruz, gülüyoruz, oynuyoruz. Bir de bu akşam ablam da anneme geliyor. Ama Allah'tan yarın öğlen teyzemler gidiyor! Gerçi onların gitmesi de bir kurtuluş değil, bu sefer de annemin, kuzenim ve teyzem üzerine sosyolojik, psikolojik, antropolojik analizlerini dinlemek durumunda kalacağım. Ne diyeyim Allah bana şu sıralar sabır versin!



Keşke diyorum (ki keşke demeyi hiç sevmem aslında ve dememeye çalışırım ama) şöyle şahane bir işim ve şahane bir kazancım olsaydı, kendi kendimin efendisi olsaydım yani. Şimdi ailenin para kazanmayı olunca sanki bazı şeyleri alttan almam ve tahammül etmem gerekiyormuş gibi bir durum oluyor. Örneğin ablam, annem beni maddi açıdan desteklediği için onlara her türlü borçlu hissediyorum kendimi ve tabi onların daha hayatıma müdahale etme şansı artıyor. Örneğin, evdeki dolabın parasını ödeyen annem diyelim ve o dolabı atmak istiyorum, bunu dile getirince suratlar asılıyor, binbir türlü trip. Halbuki dolabı ben almış olsam, anneme ne. Ya da param olsa, teyzemler buradayken alır başımı giderim başka yerlere. Amaaannn bu aralar şu para ve iş güç meseleleriyle ilgili karamsarım zaten. Kuantum, dua etmek filan da işlemiyor ben de. Neyse, yine de şükredeyim ve şişme halimin sona ermesini dileyeyimmmmmmmmmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder