30 Aralık 2010 Perşembe

Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl

Aslında dün yazmayı çok istedim ama bir türlü fırsat olmadı. Yazmak istediğim; annemin bizim evdeki bir kapıyla ilgili maceralarıydı. Şöyle ki annem, benim ısrarla "O kapı bir garip, kapama!" dediğim kapıyı kapıyor ben evde yokken ve kapı bir kapanıyor bir daha açılamıyor, anahtarla bile, Allahtan annem içeriden kapatmamış kapıyı! Ve eve benim gelip de denemem ve açamamam sonrasında, maceramız çilingir çağırmamızla son buldu. Oda kapısını açmak için çilingir çağırmak bir ilkti hayatımda. Adamcağız kapıyla uğraşırken (bu arada bayağı uğraştı) benim düşündüğüm şey ise annem ya da ben odanın içerisinde kalsaydık nasıl tepkiler vereceğimizdi. Annem büyük olasılıkla sinirden kapıyı yumruklar dururdu, ben ise herhalde rahat rahat, kimse rahatsız etmeden, ohhhh, içinde bol bol kitap barındıran sözkonusu odada, keyifle kitap okurdum. Hatta çilingir çağırmamaları için yalvarabilirdim anneme. Kimse karışmadan, kimsenin işini halletmeden, tatil gibi bir zaman. Neyse hayalleri bir kenara bırakayım şimdi. Vaktim az, uzun bir alışveriş listesi var Garmin Bey'in, anneme götürülecek şeyler var, var da var yani, günü kafamda planlamaya çalışıyorum ama yok imkansız!!!!!!! Planlama yerine ben de Noel Baba'dan dileklerimi yazayım diyorum.



Duy Beni Noel Baba!

Blogu okuyorsan, sen de farkındasındır büyük olasılıkla, çocuğumuz olmasını istiyorum, çok istiyorum hem de, haydi duy sesimi, bu sene çocuğumuzun senesi olsun!

Yazmak yazmak yazmak istiyorum. Hatta roman-lar yazayım istiyorum.

Ablamın şahane bir sevgilisi olmasını istiyorum. Ablamı çok sevecek ve ablamın da çok seveceği.

Nasıl da unuttum, kendi paramı kazanmak istiyorum!

Garmin sevdiği şeyleri yapabilmesini ve dilediği gibi para kazanmasını diliyorum.

Annemin sakin, huzurlu, mutlu bir kadın olmasını diliyorum.

Ailecek (aslında tabi bu sırada ilk), aslında herkesin, sağlıklı, mutlu, huzurlu olmasını diliyorum.

Ve son olarak, herkese, sağlıklı, tüm dileklerinin gerçek olduğu, şahane bir 2011 yıl diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder