8 Aralık 2010 Çarşamba

Bu Kadarı Bana Bile Fazla!

Evet saçma sapan programları saatlerce izleyebilirim. Kaçırılma, kaçma, aldatılma, dolandırılma hikayelerine bayılırım. Bu programları izlediğim için yakın çevrem tarafından aşağılanır ve genelde izlemiyormuş gibi davranırım. Bilirim, bu programları izlemenin vakit kaybı olduğunu ve bir çoğunun kurgu ürünü olduğunu ama bu sabah izlediklerim ve hala izlemeye devam ettiklerim beni benden aldı, bana bile fazla geldi! Amerikalılar kendini cidden aşmışşşş. Size programları fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım.

İlk program "Ask Maury". Bilemiyorum bizde böyle bir program tutar mı ve insanlar böyle bir programa çıkmak ister mi? Programın formatı şöyle; kocanızın sizi aldattığını düşünüyorsanız, kafanızda soru işaretleri varsa fakat elinizde yeterli kanıt yoksa, Maury abimizin kapısını çalıyorsunuz, hikayenizi anlatıyorsunuz. Sonrasında Maury aldattığı iddia edilen eşi yalan makinesine bağlıyor, soruları soruyor, cevapları alıyor. Ve her iki eş stüdyoya davet edilip, yan yana oturtuluyor. Kadınlar genelde aldatıldıklarına inandığı için son derece gergin, üzgün oluyor ve çoğunlukla ağlıyor. Erkekler ise oldukça soğukkanlı davranıyor ve suçlamaları reddediyor. Nihayetinde Maury abimiz, yalan makinesi sonuçlarını okumaya başlıyor. Sorulardan aklımda kalanlar şöyle;


-Karınızı son 5 yılda hiç aldattınız mı?
-Spor çantanızdan çıkan pembe don birlikte olduğunuz başka bir kadına mı ait?
-Başka bir kadından çocuğunuz var mı? vb.

Soruların neticelerine göre, eğer yalan makinesi, eşin aldattığını ortaya çıkarıyorsa, kadın oturduğu yerden adamı yumruklamaya ve bir taraftan da ağlamaya başlıyor. Sonrasında birbirlerini stüdyonun arkalarında kovalamaya başlıyorlar. Ve böyle pek çok çift ardarda gelip geçiyor stüdyodan.

Bu program açıkçası komik geldi bana, ne bileyim şeker tutacağıyla (bilmiyorum nesneyi doğru tarif ifade edebildim mi?) tutulan pembe don filan.



Maury abiden sonra başlayan Jerry abinin programı ise beni gerçekten dehşete düşürdü; insanlar stüdyoda birbirlerini dövüyorlardı ve seyirciler de alkışlıyorlardı. Kadınlar saç saça baş başa birbirine giriyor, sahnede leopar desenli sütyen ve don giymiş bir adam bağırarak koşturuyor ve kadınlardan birini aradan öpüyordu. Noluyoooo yaaaa dememe fırsat kalmadan başka bir aşk üçgeninin üyeleri sahneye geldi ve onlar da bu sefer iki erkek arasında sağlam bir dövüşe başladı. Yumruklar havada uçuştu, insanlar yerlerde yuvarlandı ve seyirciler alkışlamaktan kendini kaybetti. Ve ben gerçekten korktum, nedir yani bu şimdi, ne oluyor. Bizim sabah programlarına seviyesiz diyenleri buraya davet ediyorum acilen ya da uydudan izlesinler bahsettiğim programları ve bizim sabah programlarını en azından benim kadar seveceklerine bahse girerim.




Özellikle Jerry abiyi izlerken yaşadığım dehşet nedeniyle fena halde acıktım ve otelin bakkalından kendime M&M aldım, şahane birşey bu M&M, biraz sakinleştim, fakat dehşet hala devam ediyor. Allah'ım nasıl çekiyorlar birbirlerinin saçları, yooo bu kadarı kurgu olabilir mi? Gerçekten şoktayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder