5 Ekim 2011 Çarşamba

İş Para İş Para

Beni mutlu edecek, sürekliliği olan, beni mutlu edecek kadar para kazandıracak bir iş arayışım, zihinsel olarak devam ediyor. Gerçi Pazar günü, zihinsel boyuttan çıkıp Google'da da arattım bu iş mevzusunu ama bir sonuca ulaşamadım. Google'dan ne bekliyorsam artık. Sanki "Ne iş yapabilirim?" diye aratınca, Google kalkıp, "Ressam olsan, iyi olur," diyecekti. Keşke birileri, benim yerime, bana hangi işi mutlu mesut ve paralı bir şekilde yapacağımı söylese. Ya da bir program olsa, ben bu programa ne tip bir iş istediğimle ilgili bilgileri girsem ve program bana hangi işi, nerede yapabileceğimi söylese. İşte, aşağıda, olası programa girmeyi planladığım maddeler.

Arkadaki ayaklar olmasaymış keşke

1. Ofis, plaza dışı bir ortamda çalışmak istiyorum.
2. İşe giderken, ne istersem giymek istiyorum. (Öyle cekettir, gömlektir uğraşamam.)
3. Esnek çalışma saatlerimin olmasını istiyorum. Sabah 8.30'da işbaşı yapmak istemiyorum.
4. Sayısı çok olmamak kaydıyla, sevimli, kültürlü, sempatik iş arkadaşlarımın olmasını istiyorum.
5. İyi para kazanmak istiyorum. Almak istediğim şeyleri, gönül rahatlığıyla almak ve bunun yanısıra sevdiğim insanlar için de bol bol para harcamak istiyorum.
6. Kitap okumaya, film izlemeye, gezmeye tozmaya, tatil yapmaya bol bol vaktim olsun istiyorum.
7. Sözkonusu işe giderken ve bu işi yaparken içimin sevinçle dolmasını istiyorum.
8. Gün içerisinde işimle ilgili aklıma fikirler gelmesini ve bu fikirlerden heyacanlanmayı istiyorum.

Bilmiyorum, bu şartlar, bu istekler hangi işe, hangi işverene uyar. Ama lütfen, ne olur birileri bana bu isteklerin hangi işle örtüşebileceğini söylesinnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder