7 Eylül 2011 Çarşamba

Dış Cephe Yetmedi Şimdi de...

Çapraz dairenin tamamı yıkılıyor! Her taraftan, balyoz, matkap gümbürtüleri geliyor. Kaçacak yer de yok. Bütün gün sokaklarda mı gezelim? Ayrıca gezemem, öyle bir durumum yok. Kendi evime gitsem annemi de alıp? Bir sürü iş çünkü bizim ev sadece konaklamanın yapılabildiği bir pansiyona dönüşmüş durumda aylardır. Bir de annemin bizim evde yemek filan yapması beni geriyor nedense. Hııı bir de unutmadan, gerçi alıştık artık ama, bizim evin karşısında da haftanın 7 günü süren dev bir apartman inşaatı var. Nedir benim bu gürültüyle meselem anlamadım gitti. Sapanca'daki yazlıktaki çocuk gürültüsünden kaçalım derken,bu yaz da tadilat sesine yakalandık. İMDAT!

Bu arada Müge Anlı'nın programı başlamış. Annem şu an evde olmadığı için hem yazıyorum hem izliyorum. Görse kriz geçirir. Dekor değişmiş, kanepe genişlemiş bir kere. Pek sarmadı bu sefer açıkçası, herhalde değiştim biraz:) Ya da mevzuları algılayamadım henüz. Neyse, hayırlı bir program değil zaten. Gerçi bakıyorum da bizim ailede bu polisiye hadiselere karşı büyük bir ilgi var. Ablam da manyak gibi "Criminal Minds" izliyor geldiğinden beri. Tabi dizinin karizmatik bir görünümü olduğu ve herşeyden öte annem ingilizceyi çatpat anladığı için başta birşey anlamadı, yani "Kapat bu saçmalığı," filan gibi çığlıklar atmadı. Fakat günler geçerken ve annem elinde örgüsüyle anlamasa da ekrana bakarken, yavaş yavaş gerilmeye başladı. "Bu ne yaaa, sürekli cinayet, herkes birbirini öldürüyor. Ruh haliniz bozulacak, kapatın şunu" diye bağrınmaya başladı nihayet. Dün akşam mesela izletmedi ablama. İyi de oldu, beni bile baymıştı artık.

Ahhhhhhhhhh bu matkap sesi! Valla yeter ya. Müzik filan da kar etmiyor. Umarım çabuk biter. Bence bu tadilat işleri için belli bir ay belirlenmeli, örneğin sadece Temmuz'da tadilat yapılmalı. Böylece hepsi birarada biter gider. Ayyy diyecek birşey bulamıyorum.

Yaz tatiliniz nasıl geçti? diye soran olursa, cevabım net: "Gürültülü"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder