14 Eylül 2014 Pazar

Kaptırdım Gidiyorum

2 gündür çok şükür kaybolmadan Tombi'yi 2 set okula götürüp getiriyorum. Çok ağlıyor yahu! İngilizce bilmemesi ve insanlarla iletişim kuramaması onu çıldırtıyor büyük olasılıkla. Çok sinir bozucu ve zor. Her sabah 'Bugün okula gitmiycem anneeee' diye başlıyoruz güne. Umarım alışır en kısa zamanda.

Otelde kalmaya başlayalı tam 17 gün olmuş, şaka gibi. Rekora gidiyorum. Fakat itiraf edeyim dün gece otel yatağı huylanması ve uyumama hali geri geldi. Uyuduğumda gece 2'ydi, sabah kalktığımda ise saat 6! Kendime kolaylıklar diliyorum.

Otel odasının yanısıra 17 gündür 7/24 annemle beraber olmak da baydı. Evet nankörüm, çocukları tek başıma idare edemezdim ama annem de cidden bunaltıyor insanı. İstanbul'da akşam evine gidiyordu da rahatlıyordum bir iki saat.

En kısa zamanda ev olayına gireriz umarım. Daha işimiz çok, eşya alınacak, ev temizlenecek vs. Eşyaları buraya getirmeyerek iyi ettik de onları ne yapıcaz? Keşke kendi kendilerine ortadan kaybosalar.

Geldiğimizden beri iğrenç besleniyordum. Sürekli hamur işi, gizli gizli yutulan M&M'ler, pastalar derken. Dün kendime 'dur!' Dedim. Ve şöyle bir cümle belirledim 'Yiyebileceğin en sağlıklı şeyi ye!'. Mesela kahvaltı da peynir ekmek yiyebiliyorsan, onu ye. Kalkıp kruvasan yeme gibi. Dün işe yaradı, umarım devam eder. Yaptığım incelemeler sonucu gördüm ki zayıf insan her türlü iyi gözüküyor. Bir kadın var instagramdan takip ettiğm, gayet basit şeyler giyiyor ama öyle güzel bir zayıflığı var ki şahane gözüküyor. Ben de şişman değilim ama etliyim işte, şöyle incecik olmak istiyorum. Yıllardır istiyorum ama inşallah bu sefer cidden incelicem. Spor da şart tabi.

Böyle işte kaptırdım gidiyorum.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder