8 Eylül 2014 Pazartesi

İstediğin Kadar Kaç Vol:2

Bilen bilir ben otel odalarında kalmayı sevmem. En şahane tesis olsa bile en fazla 3 gün sonra fena halde huylanmaya başlarım; bu çarşafları değiştirmeden önce adam ya yere koyduysa, yastık kılıfını kim elledi, bu havlular yere düştükten sonra katlayıp koymuş olabilirler mi, tuvaleti kim bilir nasıl temizliyorlar vb. Bazen o kadar takarım ki geceleri uyuyamam.



Fakat bizim şu çok bilmiş Evren bu konuda da yaptı yapacağını. Tam 10 gündür otelde kalıyoruz ve 2 hafta daha buradayız. Ve ben geride kalan 10 gün içerisinde, işin içinde 2 çocuk da olduğu için bayağı bir değiştim. Tombi mesela geldiğimizden beri artık stresten midir nedir sürekli yerlerde yatıyor, yere sokakta, otelde, alışveriş merkezinde çıplak ayak basıyor, ayakkabılarıyla bizim yatakta zıplıyor ve yeni ben, Evren'in yeni yaratımı ben ne yapıyorum, çocuğu yıkamadan etmeden bir güzel yatağa yatırıp uyutuyorum. Tombi'nin ayakkabılarıyla üstünde zıpladığı yastıklara kafamı koyup mışıl mışıl uyuyorum. Yere düşen oyuncakları gülümseyerek Lokum'a uzatıyorum bir güzel ağzına soksun diye. Otel odasında çıplak ayak dolaşıp, şahsımın yere düşürdüğü havlularla bir güzel kurulanıyprum. Ve oda temizliği sırasında tertemiz çarşafları iğrenç durumdaki bavulumuzun üstüne koyan Hintli Ravi'ye gülümseyerek bakıyorum. Eskiden olsa 'iğrennnnçççç, temiz çarşaf bavulun üstüne mi konur?' diye 3 gün depresyona girerdim.

Yemin ederim bu Evren işini çok iyi biliyor, ben adam olayım diye elinden geleni yapıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder