16 Şubat 2011 Çarşamba

Beklemek

14 gün beklemem gerekiyordu, ben de bekliyordum ve hatta bugün "Beklemek" ve beklemenin ne kadar yorucu, yıpratıcı ve aynı zamanda da heyacan verici birşey olduğu üzerine bir yazı yazmayı planlıyordum. Yazıya gerek kalmadı çünkü bu sabah itibariyle yani 13. günde (13 sayısı artık kesin olarak uğursuz benim için!) maalesef regl oldum; aşılama da işe yaramadı kısaca. Gerçi doktor, fazla umutlanmamam gerektiğini söylemişti ama insan ister istemez umutlanıyor. Hayır zaten umutlansam dert, umutlanmasam dert. Umutlanmasam, bu sefer bebek sahibi olmayı istemiyor ve olumsuz enerji veriyor oluyorum. Umutlansam, daha ortada fol yok yumurta yok aman abartma durumu oluyor ve sonuçta hiçbir şey olmuyor.

Evet, gerçekten moralimi bozmamam, bu olayı kafama takmamam gerekiyor ama olmuyor gerçekten, insan zihnine söz geçiremiyor. Bu sabah sevgili temizlikçi ablamız gelmiyor olsaydı ve diyetisyen marifetiyle rejim yapıyor olmasaydım ne yapardım biliyor musunuz? Elimde koca bir kavanoz nutella ile kanepeye, bir battaniyenin altına sığınır ve bütün gün film izlerdim. Elime ne geçerdi bunları yapsaydım bilmiyorum, pek birşey geçmezdi ama insan şöyle en azından bir günlük bir bunalıma girmek istiyor işte.


Ben ise ne yaptım? Temizlikçi ablamız gelene kadar filtre kahve eşliğinde bir sigara içtim. O geldikten sonra evden çıktım ve bir kafeye gittim ve birşeyler içip kitap okudum. Sonra baktım karın ağrısı ve kafe sandalyesi pek iyi bir çift oluşturmuyor, kalktım anneme gittim. Annem benden daha derin dramlara yelken açtı, regl olduğumu öğrenince ve ben de ona çemkirerek biraz rahatladım. Sonrasında da anneme Garmin'in bana sıklıkla tekrarladığı cümleleri tekrarladım; "Anneciğim bak olumlu düşünmelisin, bu ay olmasa başka ay olur, hayırlısıyla olsun da" vs vs vs. Annem tabi pek ikna olmadı ama evden çıkması gerekiyordu Allah'tan.

Şu anda ise annemin evinde bir bardak çay ve televizyondaki insanı korkutan, gündüz programları eşliğinde oturuyorum. Bugün böyle hafif bunalımlı bir gün olsun, yarın reglimle barışıp, yeni umutlara yelken açacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder