2 Kasım 2011 Çarşamba

Ne Yazsam?

Aslında pek yazasım yok ama hazır bilgisayarı açmışken yazayım dedim. Ama ne yazayım? Ne yazayım ne yazayım ne yazayım? En iyisi bugünü yazayımmm.

Sabah güne peynirli poğaçayla başladım. Bir iki saat sonrasında ise Saray Muhallebicisinde, annem ve bir arkadaşıyla kıymalı börek ve kazandibi yiyerek güne devam ettim. İkisi de şahaneydi ve çok doyurucuydu.

Sonra aynı ekiple Kozzy'e gittik. Kozzy'deki Malatya Pazarı'nda bayağı bir vakit geçirdik. Almadım ama özellikle karışık kuru meyvelerle hazırlanmış bir kutu çok ilgimi çekti. Oturup hepsini yiyesim geldi ama nedense almadık. Bu arada Goji Berry diye bir yiyecek keşfettik. İçinde 21 mineral varmış ve çok faydalıymış ama tadı bir garip geldi ve onu da almadık. Sonunda bir klasik olan, kuru kayısı ve ceviz alarak yolumuza devam ettik.


Tanıştırayım Goji Berry

Malatya Pazarı sonrasında, Tchibo'ya girdik. Yeni şeyler gelmişti. Birkaç şeyi çok beğendim ama oradan da birşey almadım. Özellikle lacivert bir kazağa ve uzun, kahverengi bir hırkaya bayıldım. Görüldüğü üzere para kazanmayan bir insan olarak 'Şunu da alayım, bunu da alayım, ahhh keşke şu benim olsa,' hayallerim devam ediyor. Ancak kontrollü davrandım bugün ve sadece 2 çift yumuşacık çorap alarak Tchibo'yu terk ettim.

Kozzy sonrası Caddebostan tanKültür Merkezi'ne uğrayarak eve döndük. Oradaki D&R, okumayı çok istediğim Puccaa'nın "Ve Geriye Kalan Herşey" adlı kitabını aldım. Eve geldikten sonra, biraz uyuklama, biraz yeme içme, biraz internette sörfle vakit geçti. Akşama Kuzey Güney'i izlemeyi planlıyorum. Bu akşam Garmin'de ablam da yok. Annemle başbaşayız ve yapılabilecek en iyi aktivite de oturup dizi izlemek sanırım.

Bugünün raporu böyle, herkese rengarenk, güzel, keyifli günler dilerimmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder