29 Ocak 2011 Cumartesi

Grey's Anatomy'yle Yaşamak

Madmen'in dördüncü sezonunu tamamlamamın ve beşinci sezonuna, maalesef, henüz ulaşamamamın ardından, ben de Grey's Anatomy ile 2000'li yılların ABD'sine yelken açtım. Son haftalarda, günlerim, Seattle'daki, SGH'da (Seattle Grace Hospital) geçiyor. Ve ağırlıklı olarak, ihtisasını yapan doktorlarla takılıyorum. Etrafta uzman doktorlar da var ama hem dizi hem de ben ağırlıklı olarak, ihtisasını yapmakta olan doktorların etrafında dönüyoruz. Ve şimdi de sizi ihtisasını yapmakta olan doktorlarımızla tanıştırıyorum.

Meredith Grey: Soyadından da anlaşılacağı üzere, kendisi dizinin başrollerinden birinde ve aynı zamanda dizinin iç sesi. Ben açıkçası kendisinden pek hoşlanmıyorum ve bu role seçilmiş kadının da, Ellen Pompeo, bunda büyük bir rolü var. Ne bileyim, bir kere dudaklarını şöyle hafifçe öne uzatmış ve şuh havalarda etrafa bakan kadın tipi bana itici geliyor belki de. Neyse, fiziksel özellikleri bir kenara bırakalım ve Meredith'i anlatmaya devam edelim. Meredith'in annesi, herkesin kendisinden hayranlıkla bahsettiği, an itibariyle Alzheimer olan Ellis Grey'in kızı. Annesiyle babası o küçükken, ayrılmışlar. Bu ayrılığın ana sebebi, Ellis Grey'in, an itibariyle Meredith'in çalıştığı hastanenin şefi olan, Richard Webber'a aşık olması. Fakat aralarındaki ilişki sonuçsuz kalıyor çünkü Richard karısını terk etmiyor. Tabi Meredith'in annesinin hayatındaki fırtınalar ve bunun yanısıra işinde çok başarılı bir kadın olması, Meredith'in üzerinde derin izler bırakıyor. Dizi ilerledikçe, bu izleri adım adım öğreniyoruz.



Meredith, ihtisas için hastanede çalışmaya başladığı an itibariyle, bir de bakar ki, bir önceki gece öylesine yattığı adam, hastanenin ünlü ve yakışıklı (tartışılır tabi) beyin cerrahı Derek Shepherd'dır. Ve Derek, kendisini kaptırmıştır Meredith'e. Başkaları da Meredith'e kapılır, mesela George, mesela Mark. Bence öyle pek ahım şahım bir tip olmamakla birlikte, erkeklere çekici gelen bir kadındır Meredith. Derek'le fırtınalı bir ilişkili yaşarlar. Pek çok problem sözkonusu olur. Mesela, bir gün, bir de bakar ki Derek aslında evlidir. Ama herşeye rağmen, Derek tarafından fazlasıyla sevilir, beğenilir, ilgilenilir bir kadındır Meredith. Ancak benim için dizinin en itici belki de tek itici karakteridir. Ben de neden taktım bu kadına, bilemiyorum. Belki de kıskanıyorum. Yok kıskanmak değil de, ne bileyim o dudakları önde halleri, tavırları sinirime dokunuyor işte. Meredith analizimi ben pek sevmedim şahsen, gerçi Meredith'i de sevmediğim için önemli değil. Fakat bundan sonraki karakterleri, daha manalı bir şekilde analiz edeceğim, yani beni izlemeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder