2 Temmuz 2014 Çarşamba

Bugün Benim Doğumgünüm!

Son yılların en ruhsuz doğum gününü yaşıyorum herhalde. Garmin yurtdışında ve şu saaat oldu aramadı!!!! Annemle dünden beri aramız bozuk, aslında her zaman bozuk da bu sefer biraz daha ciddi ve işin kötü yanı Garmin yok diye bizde kalıyor ve doğum günümü doğal olarak iplemiyor. Ablam doğum günüm diye işten izin alıp sabahtan bize geldi ama oruç tutuyormuş kendileri, oruç tutarken ve akşam için planı varken, gündüz benimle nasıl bir doğum günü kutlaması hayal etti bilmiyorum.

Cumartesi günü güya bana sürpriz parti yaptıkları için bugün ne bir pasta aldılar ne de bir hediye. Tamam Cumartesi hediye almışlardı - ortak bir hediye o da, yani tek bir hediye - ama insan sembolik de olsa küçük birşey bekliyor.

Kısaca hayal ettiğim gibi bir doğum günü olmadı hiç. Sıradan günlerden bile daha sıradan oldu ve bir yıl daha gitti hayatumdan.

Bugünün belki de tek güzel yanı; benim gibi doğum günlerine çok meraklı oğlumun beni sık sık öpmesiydi. İyiki Tombi ve Lokum var ve iyiki doğdular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder