12 Kasım 2012 Pazartesi

Havalı Olmak ya da Olmamak

İşte bütün mesele bu! Cumartesi günü, bir arkadaşımın bebek duşuna (baby shower, birebir çeviri) katıldım. Saçımı fönletip, biraz da makyaj yapınca kendimi dünyanın en havalı kadını zannederek, parti mekanına gittim. Ve içeri girdikten takriben 15 dakika sonra havam fısssss diye söndü. Allah'ım insanlar böyle görünmeyi nasıl beceriyor? Ya da ben neden beceremiyorum?
 
Bir kere gelenlerin hiçbiri öyle aşırı süslü filan olmadan havalı olmayı başarmıştı. Bir kot bir gömlek şıklığı yani. Ama bu sadeliğe değişik bir yüzük, havalı bir saç ve tabi kendine güven eklemişlerdi. Aynı pantolon aynı gömlek bende de var ama bende öyle durmuyor nedense. Ezik miyim neyim yahu? Ben de bir kot ve düz lacivert bir bluz giymiştim. Ancak çekilen fotoğraflara bakıldığında durum daha da netlik kazanıyordu. Fotoğraflarda ben 5 yaşında bir kız çocuğu gibi gözükürken, diğer arkadaşlar oldukları gibi yani 30'lu yaşlarındaki kadınlar gibi gözüküyorlardı. Hayır işin sinir bozucu yanı, havalı olayım, tarzım olsun diye sürekli birşeyler alıp satıyorum ama yok yok olmuyor beceremiyorum. Şu Sindirella'yı baştan ayağa giydiren peri (periydi di mi?) bana da değneğini bir dokundursa ne güzel olur....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder