21 Nisan 2011 Perşembe

Yaşasın Yaşasın Yaşasınnnnnnn

Günler, haftalar öncesinden bloglarımız ulaşılamaz bir hale gelmişti, mahkeme kararıyla! Tam da o sıralar yazasım çizesim olmadığı için blogumun ellerimden kayıp gidişini çok da umursamamıştım. Fakat bir süre sonra blog yazmaya devam etmek için başka web sayfalarıyla haşır neşir olmayı denedim. Ancak bir türlü içime sinmedi, hoşuma gitmedi ve ben de yazısız, miskin hayatıma devam ettim, haftalar boyunca. Yalnız son dönemde tekrar fena halde yazasım geldi ama ben eski blogumu istiyordum, başka sayfalarla uğraşacak halim yoktu. Bunun üzerine zihnimden yazmaya başladım, oturup deftere, word dosyasına da yazabilirdim tabi ama saplantılı bir insan olduğum bağlamında ille de bloguma yazmak istiyordummm.



Bu sabah uyandığımda içimde neşeli bir his vardı, güneş parlıyordu ve haftalardır evden doğru düzgün çıkmamış olmama rağmen güneş sinirimi bozmuyordu. Neyse lafı uzatmayayım, kahvaltımı ettim, duşumu aldım ve son dönemde seyrek olarak kucağıma aldığım netbookumu alarak, sevdiğim bir blogu okumak için şansımı deneyeyim dedim ve bir baktım, sözkonusu blog açıldı! Heyacanla, kendi bloguma baktım, ve o da açılıyordu! Öyle hafifledim ki, artık zihnimden yazmama gerek kalmamıştı ve şu anda da mutlu mesut yazıyorum işte:) Ve bundan sonra da her gün yazacağım, sözüm söz! Belki sürekli evde olduğum için yazacak fazla mevzum olmayacağı düşünülebilir ama o kadar çok televizyon izliyorum ki ve televizyonda  o kadar enteresan şeyler oluyor ki, eminim yazacak çok şey bulabilirim. Evet, durumlar böyle. Kendime HOŞ BULDUK diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder