26 Nisan 2011 Salı

Düşünüyorum Öyleyse...

Bilgisayardan ve yazma halinden uzakken zihnimden yazmak istediğim bir sürü şey geçiyor. Fakat ne zaman bilgisayarın başına geçsem, puffff diye hepsi yok olup gidiyor. Bugün de aslında "Kısa Vadede Yapmayı Hedeflediğim İşler" yazı dizime devam edecektim ama nedense pek havamda değilim. Fakat sonraki günlerde yazı dizime devam etme konusunda kararlıyım çünkü bu iş meselesine kafayı fena halde taktım. Şu an iş arama ya da iş başvurma durumum olmadığı için de günlerimi hangi işleri yapmak istediğimi düşünerek ve hayalimdeki işi kendime, kuantum yasasıyla çekmeye çalışarak geçiyorum. Son dönemde bu amaçla o kadar çok kişisel gelişim kitabı okudum ki. Neredeyse kuantum ile ilgili kitap yazabilecek duruma geldim bile diyebilirim, hatta aslında yazabilirim de, hem bu tip bir kitap yazarak para kazanmak da mümkün.

Kişisel gelişim ya da kuantum hakkında kitap yazabileceğime inanıyorum çünkü sözkonusu kitapların yazarlarının eğitim durumları, benim gözlemlediğim kadarıyla tabi, konudan son derece uzak. Kimi avukat, kimi ev kadını, kimi araba tamircisi vb. Ancak bu insanların hepsi bir şekilde hayatlarına çekim yasası ya da kuantumu sokarak, aşmış insanlar, yaşam koçları ve kitap yazarları haline geliyorlar. Evet biliyorum, yaşam koçu olmak ya da kuantum yaşam koçu olmak için bir dizi eğitim alıyorlar, uygulama yapıyorlar ama bana yine de pek yeterli gelmiyor konuyla ilgili eğitimleri. Ne bileyim, kuantumdan bahsedecekse birisi fizik de bilmeli gibi geliyor bana, çünkü, "İyi düşünün başınıza iyi şeyler gelsin. Hayatınızı siz düşündünüz!" gibi cümleleri ben de büyük bir rahatlıkla ve inanarak kurabilirim. Bunun yanısıra yaşam koçu olacak biri de psikoloji bilmeli diye düşünüyorum. Gereksiz yere düşünüp duruyorum belki de, düşüneceğime ben de bir şekilde harekete geçsem ya!


Sabah egzersizleri
Sorun belki de benim düşüncelerimde ve bu yüzden kuantum filan uygulayamıyorum çünkü düşüncelerime bir türlü söz geçirip, onlara hükmediyorum. Israrla anlatıyor sözkonusu kitaplar; düşünceler, duygulara, duygular davranışlara, davranışlarda hayatınızda olup bitenlere neden olur diye. Fakat ben daha en baştan, düşünce aşamasında takılıp kalıyorum. Abuk sabuk şeyler düşünüp duruyorum, sonra farkına varıp "Ya iyi bir şey düşünsene," diyorum zihnime ve tabi kendime, yok o yine bildiğini okuyor, karanlık tünellere dalıp duruyor. Bir taraftan da düşüncelere yön verip, kuantumla başarıyı yakalayabilen insanların zihinlerine kıyasla, benim zihnim bana çok ilginç geliyor çünkü epey özgür takılıyor. Ve bu akşam itibariyle de "Başlayacağım senin kuantumuna, çekim yasana, kişisel gelişimine," diyerek, elime şahane bir roman almamı buyurdu bana. Karşı çıkmadım, iyi ki de çıkmamışım, adam gibi bir roman okumayı öyle özlemişim ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder