27 Mart 2019 Çarşamba

Yağmurlu Bir Gün

Hava durumundan devam edelim. Aslında hava durumundan bahsecedeceğime çamaşırları assam ya da sersem, bulaşık makinesini boşaltsam, ojelerimi çıkartsam ve diyelim bunların hiçbirini yapasım yoksa da yatsam çok iyi olur ama ben hem yazıp hem de "Nothing Hill" i izlemeye devam ediyorum.

Hava durumu demiştik; tozun, rüzgarın ve basık havanın ardından bu sabah okula giderken hafif bir yağmur başladı. Bir iki damla yağar geçer dedik. Her zamanki yazlık giysilerimizin biraz kapalı olanlarını giyip başladık güne. Fakat o da ne yağmur devam etti! Arada durdu ama genel olarak bütün gün yağdı. Şaşırtıcı çünkü neredeyse 5 yıldır burada bu kadar uzun süre yağmur yağdığını hiç görmedim. Ve inanılmaz ama hala şimsekler çakıyor ve yağmur yağmaya devam ediyor. Bu yazıyı da buraya yazıyorum ki gelecek sene (hala buralarda olursak), geçen sene yağmur yağdı mı yağmadı mı tartışmalarına belgeli bir delil olarak sunabileyim. 27 Mart 2019'da bayağı ciddi ciddi yağmur yağdı.

Bugün başka neler oldu; yemek yapmadım, evi toplamadım, sırf hamur işi ve tatlı yedim, her zamanki gibi kahve içtim ama kahvemi haftaiçi dört sabah beraber içtiğim tatlı arkadaşımla içemedim, "About a Boy" diye bir kitaba başladım, "Nothing Hill"i bundan 20 sene önce, birine delicesine aşıkken, sinemada tek başıma izlediğimi hatırladım, neden herhangi bir kararımda istikrarlı olamadığımı düşündüm, dikiş makinesi fiyatlarına baktım, bu yaştan sonra dikiş dikip dikemeyeceğimi düşündüm, internetten dikiş videolarına bakarken ruhum daraldı. Ve Ikigai'mi bulmamın mümkün olup olamayacağını düşündüm. 

Haydi iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder