2 Aralık 2013 Pazartesi

Günler ve Geceler

An itibariyle en büyük stresim çocuklardan birinin uyanması. Garmin Bey bu akşam iş yemeğinde, o nedenle stresim büyük ve bir de 19 dakika içerisinde yatmam lazım yoksa tüm gece ve yarın çok zor geçebilir.

Şu iki ayda anladım ki uykusuzluğa son derece dayanıklı bir bünyem var. Benim yerimde Garmin olsaydı büyük olasılıkla arkasına bakmadan kaçmış olurdu. Uykusuzluğa dayanabiliyorum ama maalesef kısa süreli hafızamı kaybetmiş durumdayım. Mesela evden çıkarken şans eseri telefonumu yanıma almayı akıl ediyorum ama sonrasında telefonu nereye koyduğumu bir türlü hatırlayamıyorum. Ya da ev telefonunu elime alıyorum birisini aramak için ama kimi???? Neyse Lokum'un günahını almayayım, uyumasınlar da sağlıklı olsunlar. Bayağı büyüdü bu arada. Lokum'la ilgili aile içerisindeki en büyük tartışma konusu, kızımızın kime benzediği. İlginç bir şekilde hiçbirimize benzemiyor. Neyse yine aynı şeyi söyleyeceğim, sağlıklı olsun da kime benzerse benzesin.



İki ayın ardından bugün itibariyle diyet yapmaya başladım çünkü yemek konusunda frensiz gidiyordum. Gün içerisinde gayet sağlıklı bir şekilde besleniyordum ama çocukları uyuttuktan sonra içimdeki canavar - belki de fil demek daha doğru olur - ortaya çıkıyordu ve....İnanın yazsam inanmazsınız ama yazacağım; 200 gr renkli badem şekeri, Pelit Pastanesi'nin ürünü, yok böyle bir tat. 1 kilo da yiyebilirim ama Garmin korkar diye yemedim vallahi. Badem şekerinin üstüne kağıt helva arasında 3 parmak kalınlığında dondurma, sonra duruma göre bir set daha aynı menü. Yiyordum bunları bugüne kadar. Ama bugün yemedim, vallahi kendimi tebrik ediyorum, umarım böyle devam ederim. Zayıflarsam, vermem gereken 15 kilo var, daha mutlu olabilirim diye düşünüyorum. İnşallah.

2 dakika sonra uyumam gerekiyor ama yetişemeyeceğim sanırım. 

Çocuk büyütmek, çocuk sahibi olmak şahane. Tombi gelip, "Anneeee" diyince ya da Lokum yüzüme bakıp manasızca gülümseyerek "Aguuuu" diye bağırınca içimin yağları eriyor. Fakat çocuk büyütürken benim tek problemim yalnız başıma kalamamak. Hani 3-5 saat de değil, ne bileyim günde 1 saat yalnız başıma vakit geçirsem bana çok iyi gelebilir. Ama olmuyor, şöyle gidip bir saat bir kafede otursam ne şahane olur. Neyse yine aynı noktaya dönüyorum, sağlıklı olsunlar da ben arada bir yalnız kalsam da olur.

Çocuklardan ses yok, kırışıklık karşıtı kremlerimi sürüp (bu işlere de 2 ay sonra ilk kez bugün başlıyorum çünkü bayağı bir kırıştığımı fark ettim) yatmak en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder