12 Aralık 2012 Çarşamba

Yemeye Devam

Tokluktan çatlama riski altında, televizyondaki bin türlü saçmalığı izliyorum şu an. Halbuki yapmam gereken bir sürü şey var. Mesela Tombiciğim için okumam gereken bir sürü kitap var. Uyku düzeniyle ilgili acilen birşeyler yapmam lazım. Her sabah 5'te kalkmak, Tombi uyandığı için kahkahalar atsa da, benim için pek eğlenceli değil. Bir kere hava karanlık, ev buz gibi oluyor ve insan sabahın köründe henüz yürümeyen bir bebekle ne yapacağını şaşırıyor.
 
Şimdi televizyonda görünce aklıma geldi; şu Samsung Galaxy Note II şahane gözüküyor. Ne yapacaksam öyle bir telefonu?
 
Bu arada unutmadan, diyetisyene gittim geçen hafta. Hemen bir diyet vermedi, önce normalde ne yiyorsam onu yazmam gerekiyor. Valla yazmaktan, yazdıklarımdan utanıyorum ama yazıyorum. Gerçi biraz sansürleyerek yazıyorum çünkü insan korkabilir benim yediklerimden. Misal bugünü yazayım, bakalım korkacak mısınız?
 
07:00 Bir kuru kayısı,
09:00 İki dilim buğday ekmeği, 3 dilim kaşar, bal
13:30 Bir tabak ıspanak, yarım dilim ekmek
14:00 Bir adet büyük, kare, fındıklı çikolata (işte film tam da bu noktada kopuyor)
16:30 Bir adet çilekli tart, bir fincan sütlü kahve
17:00 Koca bir palet draje çikolata
18:30 Peynirli, makarnalı salata
19:30 - 20:30 Bir tabak şu minik minik fındıklı gofretlerden
20:00 Bir küçük kase bulgur pilavı üstü nohut
22:00 Bir kase dondurma
 
Durumumun çaresi çok basit, "abur cuburu kesseniz, yediklerinizde birşey yok" denilecek, biliyorum ama bir türlü kesemiyorum, sanki içime bir tatlı canavarı kaçtı. Allah sonumu hayretsin. Yeni yılda içimdeki canavar gitsin, tatlı isteği bitsin. Bitmezse de artık ne yaparım bilmiyorum.
 
Evet şimdilik hala yemeye ve başka birşey yapmamaya devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder