26 Ağustos 2010 Perşembe

Anlatmak İstedim...

Bu blogdan önce başka blog girişimlerim de oldu, fakat bir türlü istediğim formatı, rengi ve başka birçok şeyi ayarlayamadığım için hepsini yok ettim. Ancak bu sefer iyi kötü bir başlangıç yapmaya ve devamını da iyi bir şekilde getirmeye kararlıyım. Zamanla blogun görünümünü değiştirme konusunda da gelişeceğimi umuyorum. Öyle bloglar var ki, insan hem görünüme hem anlatılanlara bayılıyor, sürekli takip ediyor. İşte ben de zamanla böyle bir blogun yaratıcısı olacağım.

Herkesin blog yazma, oluşturma sebepleri farklı. Benim bu blogu yaratma sebebim ise anlatmak istemem! Zihnimden geçenlerin boşluğa karışmasını engellemek için de yazmak istiyorum ve tabi okunmak için de. Bugünden sonraki süreçte düzenli yazma konusunda kararlıyım. Nasıl sevdiğimiz köşe yazarlarının hangi gün yazdığını bilir ve onları takip edersek, ben de işte o köşe yazarları kadar disiplinli olacağım. Sanırım bu ilk yazı ister istemez kendimle bir sözleşmeye dönüştü. Ve sözleşmenin de tek bir şartı var; anlatmak istediklerimi düzenli olarak yazmak, yayınlamak.

İşte böyle, kendime ve sizlere hoşgeldiniz diyorummm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder