26 Mart 2013 Salı

Yazmak İstiyorum

Günlerdir canım bloğuma yazmak istiyor. Ama bir taraftan da 'niye bloga yazmak istiyorum, oturup bir deftere yazsam da olur' diye düşünüyorum. Fakat deftere yazmıyorum çünkü sonra hangi deftere ne yazdığımı unutuyorum ve yazdıklarımın bir manası olmuyor. ( buraya yazınca bir manası oluyor mu peki? Aslında evet, en azından yazılanlar birarada duruyor.)

Yazmak istiyorum fakat bir taraftan teknik yetersizlikler de peşimi bırakmıyor. Evdeki NetBook pek bir ağırkanlı ve benim hayallerimdeki bilgisayara hiç mi hiç benzemiyor ve şevkimi kırıyor. Hayallerimdeki bilgisayara kavuşursam her gün yazar mıyım acaba? Sanmıyorum.

Neticede yazıyorum işte. Hem bekliyorum hem kahvemi içiyorum hem de yazıyorum. Aslında her gün yazmak istiyorum, belki yazarım da. Bir de yazmayı deneyim. Yazmayınca birşey olmuyor, belki yazınca olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder